Isnin, 27 April 2015

Info terbaru akan datang

Assalamualaikum dan salam ceria. Kali pertama saya update pos ini untuk sekian kalinya sudah lama berdiam diri. Berdiam bukan bermakna tak buat apa apa. Tapi atas sebab munasabab tertentu yang tidak boleh dielakkan.

Namun begitu, Insyallah akan datang ini saya akan kembali aktifkan semula blog pencarian ini dan cuba untuk memeriahkan lagi dengan info terkini. Saya harap dengan info yang akan sentiasa dimasukkan ke dalam blog ini serba sedikit dapatlah memberi panduan, pedoman dan iktibar untuk generasi yang membacanya.

Anggaplah aktiviti pencarian ini merupakan satu aktiviti sihat di samping memberi manfaat kepada semua. Saya memerlukan sokongan anda sebagai pembaca dan saya amat berterima kasih sekiranya info fakta di dalam blog ini digunakan sebagai panduan bersama.

Tiada apa yang perlu saya dan rakan rakan selindungkan mengenai aktiviti yang telah dijalankan. Melainkan beberapa hasil yang tidak dibenarkan untuk ditunjuk atas nasihat pihak berkuasa atas faktor keselamatan.

Selamat maju jaya.